poniedziałek, 23 lipca 2012

I o czym tu pisać XD/ Przedstawienie sie

Cześć , strasznie mi się nudzi i nie wiem co mam zrobić jakiś mały konkurs? Co wy o tym myślicie , kolejne stylizacje jakieś metamorfozy , darmówki , co byście wy chciały ? ;P O jejku przepraszam zapomniałam się przedstawić A więc tak , hmm , jeżeli uważnie czytaliście poniższe wpisy to chyba wiecie że mam na imię Marta mam 16 lat i mieszkam w Krotoszynie :D Gdzie dokładnie nie powiem , chcecie wpaść na kawkę? Sorry ale wyszła :P Dobra dobra bo wam się rozpiszę i nie będzie wam się chciało czytać :D Jestem miła i przede wszystkim nie gryzę , tylko połykam w całości :) Więc nie bój się napisać , a i jeszcze kocham Pamiętniki Wampirów (Vampire Diaries) . No to chyba wszystko baju :3 :*

Kontakt :
E-mail: reyslive@gmail.com
Konto stardoll : Im_a_colecter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz