wtorek, 24 lipca 2012

Metamorfoza redaktorki :D


Ubiór:6/10
Niby wszystko do siebie pasuje nic się nie gryzie natomiast nie podoba mi się to że jest czarno biało tak jak w jakimś przedpotopowym filmie XD Jest LATO . Dziewczyny postawcie na więcej kolorów ;P

Makijaż:8/10
Ojej sztuczne rzęsy nie są zbrodnią w sprawie mody ale nadmiar tak i to bardzo Białe cienie nie powinny wchodzić na Dolna powiekę :D

A teraz moja propozycja :D:

z

Ubiór: 
Moim zdaniem granatowa sukienka w grochy Cudownie rozświetliła tą stylizacje teraz wydaje sie ona bardziej zwiewna , i mój ulubiony letni kapelusz wspaniale nadał tej stylizacji element lata :D Myśle ze ci sie spodoba ;P
Makijaż:
Użyłam tu szerokiej palety zielonych cienie do oczy , maskary i dwóch odcieni pudru do policzków usta rozświetliłam błyszczykiem nadając im większą objętość Zielony kolor jest bardzo modny tego lata :P




I jak podoba się? Użyjesz mojej stylizacji ?


;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz